2 Guys, A Girl & A Foreign Place

Tuesday, July 27, 2010

Dulu engkau pernah bertakhta
Di sudut hati ku yang paling dalam
Walau kadang hati ku mungkin meronta
Tapi kau ku lepaskan kerna kita bukan jodohnya

Dan engkau mungkin aku minati
Mencuri hati tanpa sebab tanpa alasan
Tapi bukan aku sifat nya menunggu yang tak mahu
Mungkinkah kau juga perlu aku lupakan

Aku senang ditemani cuma dia
Dia yang aku faham luhur tutur jiwanya
Dia yang kuat dengan senyum tawa di bibirnya
Biar kadang hatinya senang bisa jua terluka

Di bumi ini yang indah tanpa kata
Di bumi asing yang kini sebati di hati nurani
Di bumi yang akan aku tinggalkan dan pasti aku rindui
Biarlah segala kisah bersemadi di bumi ini...

This is my story, of 2 Guys, A Girl & A Foreign Place

3 comments:

~Serenity~ said...

good one aliza..the first guy mmg tau la the second sape pulak..;p

Girl Behind A Shadow said...

Sedihnya poem but a nice one!!

Mahirah M said...

I'm not sure why but this piece moved me so much, although I don't really relate to it :D

Whatever it is, hang in there love :)